Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2008 22:32 - Какво означава да живееш един живот назаем?
Автор: reine Категория: Тя и той   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0



 Животът ни съвсем не е розов и вообще не е цвете за мирисане, но ние си го харесваме, незнайно как и незнайно  защо. Обаче е много болезнено когато разбереш, че това, което смяташ за важно и към което се сремиш, е застрашено и дори най-лекото сътресение може да те лиши от твоето си щастие.

Особено когато става въпрос за млада ‘’приятелка’’ на твоя приятел, с когото искаш да градиш бъдещето си...

Почти нищо не може да ме впечатли вече, видяла съм много неща, изсрадала съм още повече и вече ми е противно да се горещя като осмокласничка, на която са и отмъкнали гаджето, но...  Може ли човек да не защитава щастието си? Ако трябва със зъби и нокти?!

Най-противното е, когато сам си осъзнал, че си в задънена улица и че сам си се вкарал в нея. Още от самото начало тя беше в живота на най-скъпото ми нещо на света и чрез него в моя, още от първия миг... Аз доста добре разбирах, че няма да ми е никак лесно, но стиснах зъби и продължих. Той и досега ужасно много ме обича, повече от първия ден, но това момиче, което едно време му е било приятелка и което той е харесвал до полуда, бавно-бавно бледнеше. Знаех, че му трябва време и че иска да е с мен, но нейният призрак продължава да ме преследва не защото се чувствам застрашена или че не ме обича, но все пак... знае ли човек. Едно скарване и... ще и се жалва колко съм несправедлива и колко съм била лоша... а тя ще го утеши, по най-добрия начин...

Вярвам в половинкаата си, уверена съм, че ме обича, не съм ревнива по принцип, но сега, когато съм намерила Човека, съм станала по ревнива и зла от всякога, страх ме е  да не го загубя. Не искам той да се вижда с нея, но не искам и да му забранявам каквото и да е, защото ще суздам напрещение, забраненото е най-сладко, и защото тя би имала, ако иска да ми го вземе, един коз вповече... Не че няма други... Дългото ‘’приятелство’’ винаги ще бъде подтик, но все пак... Ако използвам пак сравнението с картите, аз сум бита карта, защото искам да извикам: ‘‘Мразя я!’’, а в същото време трябва да казвам, че няма проблеми да се виждат... Не съм ли жалка......... Жалка е меко казано! Едва намерих щастието си и трябва да страдам всеки един ден, да знам, че когато мен ме няма, той е с нея!

А сега от мен се иска да си говоря най-приятелски с нея, за да може на него да му е добре...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   Какво,   назаем,   означава,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10705
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930